Wszystkie warianty franczyzy przewidują, że sklep Dobre z Lasu jest zarządzany przez niezależnego OPERATORA, prowadzącego działalność gospodarczą na swój koszt i ryzyko, na podstawie umowy zawartej pomiędzy OPERATOREM a DOBRE Z LASU. Wszystkie działania promocyjne i marketingowe, bez względu na wybór wariantu, nadzorowane są przez DOBRE Z LASU.
- lokal i wyposażenie przeznaczone na sklep Dobre z Lasu jest własnością Dobre z Lasu
- Dobre z Lasu wynajmuje sklep wraz z wyposażeniem Operatorowi za wynegocjowaną kwotę
- całość kosztów operacyjnych związanych z prowadzeniem sklepu ponosi Operator: zakup produktów, zatrudnienie personelu, badania personelu, opłata za czynsz najmu i wyposażenie, środki czystości, media (energia elektryczna, woda, ogrzewanie, wywóz śmieci)
- produkty wprowadzane do obrotu w sklepie Dobre z Lasu muszą być zaakceptowane przez Dobre z Lasu i zgodne z ofertą znajdującą się na stronie www.dobrezlasu.pl
- lokal i wyposażenie przeznaczone na sklep Dobre z Lasu jest własnością lub jest zarządzane przez Operatora
- lokalizacja sklepu powinna znaleźć się w możliwie najlepszym punkcie handlowym (duży ruch pieszych, możliwość zaparkowania samochodu)
- Dobre z Lasu wykonuje oznakowanie zewnętrzne i wewnętrzne i nadzoruje funkcjonowanie sklepu
- Operator odprowadza miesięczną opłatę za używanie znaku towarowego Dobre z Lasu (% od obrotu netto)
- produkty wprowadzane do obrotu w sklepie Dobre z Lasu muszą być zaakceptowane przez Dobre z Lasu i zgodne z ofertą znajdującą się na stronie www.dobrezlasu.pl
- punkt promocyjny Dobre z Lasu
- możliwość stworzenia sekcji Dobre z Lasu w funkcjonującym punkcie handlowym lub gastronomicznym
- Dobre z Lasu wykonuje oznakowanie zewnętrzne i wewnętrzne części sklepu oraz zapewnia wyposażenie sekcji Dobre z Lasu w regały i lodówkę
- właściciel sklepu dokonuje zakupu produktów pochodzenia leśnego zaakceptowanych przez Dobre z Lasu i zgodne z ofertą znajdującą się na stronie www.dobrezlasu.pl
- właściciel sklepu odprowadza miesięczną opłatę za używanie znaku towarowego Dobre z Lasu (% od obrotu netto produktów Dobre z Lasu)
- oddanie przez Dobre z Lasu do użytku wyposażonego sklepu Dobre z Lasu zgodnie z HACCP
- oznakowanie zewnętrzne i wewnętrzne
- architektoniczny projekt aranżacji sklepu
- wsparcie marketingowe: materiały promocyjne, materiały edukacyjne, ulotki, konkursy dla klientów, Facebook, Instagram, zakładka na stronie www.dobrezlasu.pl
- dysponowanie lokalem handlowym o powierzchni 50-100 m2
- parking lub miejsca postojowe
- min. 12-miesięczne doświadczenie w prowadzeniu stacjonarnego sklepu spożywczego
- prowadzenie sprzedaży grup towarowych: wędliny z dziczyzny, mięso z dziczyzny, przetwory mięsne, przetwory inne, miody, soki, grzyby, herbaty, zioła, owoce runa leśnego, ryby
- produkty wprowadzone do sprzedaży powinny spełniać wymogi marki Dobre z Lasu
- franczyzobiorca wpłaca miesięcznie określony w umowie % od obrotu netto przeznaczony na fundusz marketingowy
Kontakt:
Agnieszka Wierzbicka
Prezes Zarządu
tel. 696 889 579
e-mail: agnieszka.wierzbicka@dobrezlasu.pl