Zacznij współpracę z Dobre z Lasu

Franczyza – warianty

Wszystkie warianty franczyzy przewidują, że sklep Dobre z Lasu jest zarządzany przez niezależnego OPERATORA, prowadzącego działalność gospodarczą na swój koszt i ryzyko, na podstawie umowy zawartej pomiędzy OPERATOREM a DOBRE Z LASU. Wszystkie działania promocyjne i marketingowe, bez względu na wybór wariantu, nadzorowane są przez DOBRE Z LASU.

WARIANT 1

  • lokal i wyposażenie przeznaczone na sklep Dobre z Lasu jest własnością Dobre z Lasu
  • Dobre z Lasu wynajmuje sklep wraz z wyposażeniem Operatorowi za wynegocjowaną kwotę
  • całość kosztów operacyjnych związanych z prowadzeniem sklepu ponosi Operator: zakup produktów, zatrudnienie personelu, badania personelu, opłata za czynsz najmu i wyposażenie, środki czystości, media (energia elektryczna, woda, ogrzewanie, wywóz śmieci)
  • produkty wprowadzane do obrotu w sklepie Dobre z Lasu muszą być zaakceptowane przez Dobre z Lasu i zgodne z ofertą znajdującą się na stronie www.dobrezlasu.pl

WARIANT 2

  • lokal i wyposażenie przeznaczone na sklep Dobre z Lasu jest własnością lub jest zarządzane przez Operatora
  • lokalizacja sklepu powinna znaleźć się w możliwie najlepszym punkcie handlowym (duży ruch pieszych, możliwość zaparkowania samochodu)
  • Dobre z Lasu wykonuje oznakowanie zewnętrzne i wewnętrzne i nadzoruje funkcjonowanie sklepu
  • Operator odprowadza miesięczną opłatę za używanie znaku towarowego Dobre z Lasu (% od obrotu netto)
  • produkty wprowadzane do obrotu w sklepie Dobre z Lasu muszą być zaakceptowane przez Dobre z Lasu i zgodne z ofertą znajdującą się na stronie www.dobrezlasu.pl

WARIANT 3

  • punkt promocyjny Dobre z Lasu
  • możliwość stworzenia sekcji Dobre z Lasu w funkcjonującym punkcie handlowym lub gastronomicznym
  • Dobre z Lasu wykonuje oznakowanie zewnętrzne i wewnętrzne części sklepu oraz zapewnia wyposażenie sekcji Dobre z Lasu w regały i lodówkę
  • właściciel sklepu dokonuje zakupu produktów pochodzenia leśnego zaakceptowanych przez Dobre z Lasu i zgodne z ofertą znajdującą się na stronie www.dobrezlasu.pl
  • właściciel sklepu odprowadza miesięczną opłatę za używanie znaku towarowego Dobre z Lasu (% od obrotu netto produktów Dobre z Lasu)

Wsparcie franczyzodawcy Dobre z Lasu:

  • oddanie przez Dobre z Lasu do użytku wyposażonego sklepu Dobre z Lasu zgodnie z HACCP
  • oznakowanie zewnętrzne i wewnętrzne
  • architektoniczny projekt aranżacji sklepu
  • wsparcie marketingowe: materiały promocyjne, materiały edukacyjne, ulotki, konkursy dla klientów, Facebook, Instagram, zakładka na stronie www.dobrezlasu.pl
 

Wymagania franczyzodawcy:

  • dysponowanie lokalem handlowym o powierzchni 50-100 m2
  • parking lub miejsca postojowe
  • min. 12-miesięczne doświadczenie w prowadzeniu stacjonarnego sklepu spożywczego
  • prowadzenie sprzedaży grup towarowych: wędliny z dziczyzny, mięso z dziczyzny, przetwory mięsne, przetwory inne, miody, soki, grzyby, herbaty, zioła, owoce runa leśnego, ryby
  • produkty wprowadzone do sprzedaży powinny spełniać wymogi marki Dobre z Lasu
  • franczyzobiorca wpłaca miesięcznie określony w umowie % od obrotu netto przeznaczony na fundusz marketingowy

 

Zapraszamy do współpracy z Dobre z Lasu!

Kontakt:

Agnieszka Wierzbicka
Prezes Zarządu
tel. 696 889 579

e-mail: agnieszka.wierzbicka@dobrezlasu.pl